For å kunne få refundert reiseutgifter trenger vi følgende informasjon for at det skal kunne opprettes en bruker til deg i "BetalMeg" løsningen til Universitetet i Bergen. VIKTIG INFO: Etter skjemaet under er fylt ut, vil du motta en e-post med lenke til et nytt skjema hvor du skal oppgi nødvendig personlig informasjon. Vi gjør oppmerksom på at dersom du ikke fyller ut skjemaet du mottar i e-posten, vil du ikke få mulighet til å sende inn refusjonskrav og få utbetalt refusjonen du har krav på fra Universitetet i Bergen. E-posten vil ha et saksnummer (på formen Ixxxx-xxxx) og overskriften «Welcome to the University of Bergen- visitor information / Velkommen til Universitetet i Bergen- besøksinformasjon» fra denne avsenderen: Fra: [Navn på saksbehandler] via UiBhjelp . Dersom du ikke finner e-posten i innboksen bør du sjekke søppel- eller spamfilteret. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ In order to receive reimbursement for travel expenses we need the following information in order to create a user for you in University of Bergens "PayMe" solution. IMPORTANT INFO: When your account is created, you will receive an e-mail on the address you gave, here you will gain access to our "Self-Service" Portal where you can add your travel claims. Check your spam folder if you do not find the e-mail.
Spør din veileder/nærmeste leder Ask your supervisor/nearest leader
Fylles ut dersom du vet hvor regningen skal belastes. Da behandles alt hurtigere. / Please fill in if you know where the bill will be charged. Then everything is processed faster.
Så nært de reelle utgiftene som mulig.